Strefa AsystentaStrefa SenioraStrefa Klienta

FAQ

  1. Jakie są ceny Państwa usług?

Ceny usług są uzależnione od formy opieki: ile godzin, częstotliwości, zakresu usług. Wszystkie niezbędne informacje na temat cen oraz formy usługi uzyskacie Państwo telefonicznie lub mailowo. 

  1. Z kim kontaktować się w sprawie moich uwag dotyczących pracy Asystenta?

Z Koordynatorem, który podpisywał z Państwem zlecenie/umowę.

  1. Czy Asystenci wykonują podstawowe zabiegi medyczne, takie jak: podawanie leków czy zatrzyki?

Nie, Asystenci nie wykonują zastrzyków oraz nie podają leków, jedynie przypominają o ich wzięciu zgodnie z zaleceniem lekarza.

  1. Czy mogę szybko rozwiązać zlecenie/umowę?

Tak, okresy wypowiedzenia są krótkie by nie krępować naszych klientów. W przypadku zlecenia wystarczy rezygnacja ze zlecenia.

  1. Czy mam wpływ na to, jaki Asystent będzie się opiekował moim bliskim?

Tak, nasz Koordynator dokładnie dopasuje Państwa potrzeby z kompetencjami Asystentów, dostaną Państwo propozycje Asystentów, którzy naszym zdaniem są najbardziej odpowiedni. Z ich profilami będą mogli się Państwo  zapoznać na naszej stronie internetowej w zakładce Nasi Pracownicy przy użyciu indywidualnego loginu i hasła.

  1. Co w przypadku nieobecności w pracy Asystenta, który na stałe opiekuje się moim bliskim?

Zarówno przy planowanej (urlopy) jak i nieplanowanej (choroba) nieobecności Asystenta, który na stałe wykonuje zlecenie dostarczamy zastępstwo na czas nieobecności stałego Asystenta.

  1. Co mam zrobić, żeby czasowo lub na stałe zmienić zakres opieki?

Wystarczy skontaktować się z Koordynatorem i ustalić z nim zmianę zakresu zlecenia i ewentualną zmianę warunków finansowych.

  1. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje proszę przesyłać na adres mailowy: poczta@domoweanioly.pl z tematem Reklamacja.

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij